Treighet

Jeg er litt treig til å oppdatere for tida, men det har sine grunner.
SMASK er nok en gang i full gang, og jeg sitter på ny i orkestret. I dag hadde vi øving fra 10 på morgenen til 7 på kvelden, med kanskje bare 1 time pause, tilsammen fordelt på 3 stk. Nå er jeg sliten.

Siste nytt siden sist, er at vi har fått beskjed om at vi ikke får bo videre der vi bor. blah... Daniel, snill som han er, leiter leiglighet igjen, men også jeg hjelper til litt. Vi har nå fått et positivt svar på en på Backaplan. Den ser fin ut på bildene i allefall. Vi skal avtale en visning der nå snart, så kankskje er ny leilighet i boks, bare 3 dager etter beskjed om utflytt!
Uansett, jeg er ganske så lei av flyttestyr. Har flytta alt for mange ganger de siste åra, og ser absolutt ikke fram mot nok en flytt. Pakke ned, storvask, frakte greier (gjerne per. sporvogn..), pakke opp, penger hit og dit, og å lære seg å kjenne et nytt område.

Kommentarer
Postat av: Torgunn

Äsj, flytting er skit! Men du Sivert, Martin får kanskje bil neste helg eller noe sted der omkring, så hvis han har bil når du skal flytte kan du garantert låne den :)

2010-05-15 @ 12:35:20
URL: http://trashcansolution.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0