På tide

På tide med et nytt innlegg føler jeg.
Dagens innlegg skal starte med frustrasjon over medier. Ja, jeg er lei av Melodi Grand Prix. Det er jo ikke annet rundt omkring i radio, i aviser og på nettet. Sikkert også på TV, men det ser jeg ikke på!
I over en uke har jeg blitt inndynka i stoff om denne sangkonkuranse, og jeg er lei av det. Det eneste som trøster meg er at det ikke er fotball/sport, da det faktisk er verre enn Melodifestivalen, og da spesiellt under VM, når alle ordinærie radioprogram er bytta ut til fordel for denne hemske sport.
Annet nytt: I morgen starter min flytteprosess, som jeg hadde så gjerne ville sluppet. En god del saker skal kjøres til den nye leiligheta, og resten får bli med på tirsdag, da jeg skal vaske meg helt ut av Marklandsgatan. Trist skal det bli. Men jeg skal heldigvis ikke ha med meg alle mine saker på toget opp mot Snåsa, som jeg skal ta klokka 19.00 på Tirsdag. Det holder motet oppe! Og den nye leiligheta blir ikke prøvd ut før 1 uke senere, da jeg returnerer tilbake til Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Steinkjer-besøk?

2010-05-30 @ 22:38:11
URL: http://frudolf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0