Gatemusikk

Jeg har nok en gang prøvd meg som gatemusikkant. Samme besettning som forrige gang, men med nye medmusikkanter. Eeva, Villu og jeg stilt oss opp på kungsportsplatsen og spillte. På 45 minutter tjente vi ca 300 kr. Ikke så bra som i Trondheim, men en god nok timelønn, vil jeg påstå. Dog forsvant 100 kr på en gang, da vi ville ha en øl hver.

Her har vi akkurat pakka ned instrumenta, og er klar for øl.

Senere på kvelde dro Eeva og jeg til Bergsjön til et grillparty. Villu ble igjen på skolen for å øve. Etterhvert som sola gikk ned, flytta vi lengre å lengre opp på berget, hvor grillinga tok plass.

Eeva fikk ikke tak i Villu, og ble bekymra for han. Hun dro tilbake til sivilisasjonen, mens jeg ble igjen . Det var mysigt, men til slutt ble det for kallt for meg også, og jeg gikk tilbake til vogna for en 45 minutters reise hjem til Marks.

Kommentarer
Postat av: Emma

Första sekunden jag kom in på inlägget trodde jag nästan det var jag på bilden! Önskar träffa Eeva fler ggr och utbyta hårerfarenheter. :D



Hm 45 min från bergsjön, inte ok, blundar för lägenheterna där.

2010-05-03 @ 22:48:57
URL: http://cemmla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0