Fremskritt

Det skjer fremskritt i Marklandsgatan 53. Etter å ha bodd her i ganske nøyaktig 8 måneder, så har jeg omsider pakka ut! Rommet er vaska, og kjøkkenet like så. Jeg har tidligere vaska, men at jeg enda ikke hadde pakka ut alle saker etter 8 måneder, er ganske godt gjort, vil jeg tørre å påstå.
Se så fint!


Tidligere, det vil si på torsdag, var jeg i Lindome og spiste sushi. Den laga vi selv. Jeg kom hjem seint, og fikk bare sove 5 timer, før jeg måtte opp for å rekke Musikk og samfunn.
Det emnet er jeg nå ferdig med for året! Hurra!
Etter leksjonen var det rep, og spilling med Nikolaj, fra Danmark.
Valborgmesseafton var jeg stuptrøtt, og gikk for å legge med klokka 21.00.

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fint!

2010-05-01 @ 19:57:11
URL: http://cemmla.blogg.se/
Postat av: Hanne

Så fint det ble, Sivert. Bra jobba!

2010-05-03 @ 14:21:13
URL: http://frudolf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0