Besøk

Jeg hadde fra tirsdag til fredag, forrige uke, besøk av min kjære Marte. Vi tok en del trikk, drakk kaffe/te i guldhedstornet. Vi spiste is på Lejonet och Björnen, og tok en øl på Kellys på 2. lång, men ikke minst: Vi nerda.
Jeg satt på ene sida av kjøkkenbordet og så på en tv-serie, mens Marte satt på andre sida og så på en annen tv-serie. Jeg var dom nok til å introdusere henne for denne sida, hvor man kan se på tv-serier og filmer, gratis online. Uten reklamepauser!
Nerde-nerde.

Marte fikk meg dog tilbake på matlagningssporet. Jeg har i dag laga mat, som jeg også kan ha som lunsj i morgen.
Noen slags wok ble det, med kylling, paprika, løk, sopp og ris til. Jeg har også bytta bort kniv og gaffel mot spisepinner, da jeg fortere merker at jeg er mett, ettersom spisetempo blir satt drastisk ned. Dette fører igjen til mer lunsj dagen etter.

I går var jeg også ut på en liten promenad. (Ja, dette er nok et ord som jeg ikke synes har et godt norskt erstattningsord.) Da så jeg et dek(k)sel, opp i fjellskrenta.
Sånn så det ut. Hvordan havna det der, tenkte jeg.

I morgen skal Minja og jeg mikse lyd, etter at vi spillte inn med vårt "Jazz møter världsmusik"-prosjekt.
Tirsdag er det øving før Världens Vårkonsert, som er det 18. mai, og er en konsert for hele Världsmusiklinjen.
Onsdag er det noen få leksjoner på formiddagen, før SMASK nok en gang starter på ettermiddagen. Denne gangen er det riksfinalen det skal øves til. Det skal bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0