Uroligheter på Marks

Her på Marklandsgatan bygges det og står i. NETTO skal åpne butikk rett utenfor huset mitt! Det vil si at det blir kortere vei til nærmeste butikk, og at det blir billigere å handle.
I går satt jeg å så ut av vinduet, da jeg plutselig oppdaga to personer som var oppe på taket til den kommende butikken. Alle arbeidere var gått for dagen, så det ut til, men likevel var det to personer der. Til slutt så det ut som om de holdt på å bryte seg inn. Litt rart egentlig, da jeg nekter å tro at det finnes noe inne i lokalet.
Jeg begynnte å tenke at jeg kanskje måtte ringe til politiet. Prøvde først å ringe 114 14, da det er nr. for å komme til politiet om det ikke er i en nødsituasjon. 112 er jo nr. man skal ringe om det er en nødsituasjon. Men jeg kom bare til en telefonsvarer, som sa at om det var et pågående brudd. Jeg syntes derimot at siden det ikke var en nødsituasjon, så var det unødvendig å ringe 112, men etter en liten stund så kom jeg fram til at jeg kanskje burde gjøre det likevel. Først ringte jeg til Ida, min klassekompis som spiller saksofon og som også bor på Marklandsgatan, og spurte hva hun syntes. Men før jeg var ferdig med å snakke med henne, så kom politiet! I kanskje en halvtime stod de der å prata med de 2 personene, og alle boende i Marklandsgatan 51, 53, 55 og 57 hadde underholdning hele perioden.
Her er bygget. Bildet er tatt fra kjøkkenviduet mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0