Sushi

Denne uka, uke 9, er det søkninger her i Göteborg. Jeg skulle ikke ha noen leksjoner og så fram til en uke med "ferie". Det ble det ikke, men skoj har det varit.
Søndag kveld kom Mona på besøk. Hun skulle søke verdensmusikk på tirsdag.
Senere søndag kveld ringer Edith og sier at hun har oppdaga at hun også har søkning på tirsdag.
Mandag kveld kommer først Edith, og etterpå Sofie.
Tirsdag skulle både Sofie, Edith, Mona, Sofia, Maria og Karro søke. Jeg gikk rundt og var nervøs for alle sammen på samme tid, og var ca. 1000 ganger mer nervøs nå, enn når jeg selv søkte for 1 år siden. Både Edith, Maria og Mona gikk videre! Onsdag traff jeg Bertil, som jeg ikke har truffet siden jeg slutta på Birka. Det var kul!
Idag har Ole Richard og Daniel søkt. Ingen av dem gikk videre, desverre. Men i går gikk Karro og Maria gikk videre på individuell! Hurra!
Idag har jeg også vært på byen med Mona, og handla 3 nye skjorter og 2 nye bukser! I kvellingen var jeg hos Merike og Nikolaj. Der spiste Eeva, Villu, Eevas søster og jeg sushi, som vi gjorde selv. Kjempegodt og kjempematkoma. Her følger noen bilder fra det!
Føre.
Resultatet.. NAM!
Dagens lenke:
www.tjuvlyssnat.se
Kjempekule citater fra alt og ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0