Nye uroligheter

Nok en gang har det vært uroligheter på Marks. Netto var målet, også denne gang.
Det var søndag kveld, klokka var 22.30 og jeg hadde kommet frem til at jeg burde gå å legge meg. Jeg kom inn på rommet mitt, og åpna viduet, som vanlig. Når det var gjort så hører jeg bankelyder, av noe som blir slått mot jern. Jeg ser ut, og ser 2 personer prøve å ta noe som ligger på en tilhenger. Jeg sier i fra til Daniel, og vi ser dem stå der å slite i nærmere 20 minutter. Klokka var 11, og de gav opp, satte seg på sine sykler og sykkla bort.
Ca 30 minutter senere ligger jeg i senga mi og er stadig våken, da lydene kommer tilbake igjen. I det de sykkla bort, kom jeg og Daniel fram til at vi burde ringe politiet om de kommer igjen, og det gjorde vi når de for andre gangen ankom marks. Ca 4-5 minutter etter at vi (Daniel) hadde ringt, kommer 2 politibiler svingende inn, og finner de to personene. Et par minutter senere kommer også en tredje politibil. Tilhengeren er de ikke interesserte av i det heletatt, men sykklene til de to er ganske interessante. Klokka var vel kanskje 00.45 når politiet dro, og kinoforestillinga i kjøkkenvinduet var over. Jeg gikk nok en gang for å prøve å sove. 01.05 hørte jeg Daniel prate i telefonen. Jeg gikk ut for å finne ut om det var politiet, noe det var. De kunne informere om at den ene av de to sykkla på en stjålet og dyr sports-sykkel, som politiet da tok fra vedkommende. Så i dag fikk kanskje en stakkar tilbake sin sykkel, takket være mine sovevansker og Daniels mot til å ringe politiet!
Torgunn var atter en gang i Gøteborg. Her sitter Torgunn og Martin på en kafé på Avenyen og tar en fika.
(Jeg tviler dog på at det var de 2 som var ute og stökade til det på Marks.)
Dagens band: KROKE
Hør iallefall fra 3:14 og videre utover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0