ABBAbussen

I dag stod jeg lenge å funderte på hva jeg skulle gjøre i lunsjen. Jeg hadde 3 valg; Spise på skolen, gå et sted å spise eller dra hjem. Det endte med det siste.
Det ble i sluttenden, etter mye om og men, at jeg tok stombuss 16 hjem til Marklandsgatan. Jeg gikk først til Valand, der kom sporvogn linje 3 til Marklandsgatan med en gang, men det er turistvogna som kjører hele veien rundt Majorna, noe som betyr at reisetida fordobbles i forhold til de andre mer direkte linjene. Jeg reiste med 1 holdeplass, da jeg på Vasaplatsen kan vente på både sporvogn linje 7 og stombuss 16. Bussen kom først, og jeg gikk inn, stempla og satte meg fremst.
Der var det disko for alle penga. Bussjåføren, mann i ca 50-års alder, satt og hørte på ABBA for noe man skulle tro var tredobbel maxvolym, og nynna med så godt han kunne. IMMD! Som det sies i dagens lenke: "It Made My Day"
Dagens viktige: Kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0