Sykkel

Jeg er litt slapp til å ta bilder for tiden, men nå kanskje det har skjedd forandringer.
Nytt siden sist: Jeg har kjøpt sykkel! 400 kr på Second Hand, Mölndalsvägen! Flatt bakdekk dog, men ny slange kosta bare 39 kr på Clas Ohlson.
Da jeg nå bor på "feil" side av göta älv, så er jeg jo nødt til å sykle over broa hver gang jeg skal noe, men nå har jeg funnet en ny måte! Ferga! Der kan man ta med sin sykkel gratis. Overfarten tar 4 minutter, og den har avganger hvert kvarter på dagtid, mandag til fredag, hvert 10. minutt i rusningstiden, som det så fint heter her.
Dog bare en gang i timen på kvelder etter 19 og hver halvtime på lørdager/søndager. Tross alt går det jo å sykle over broa noen ganger, det er bare verdens slit å komme opp, pluss at en kan risikere å bli stående i 15 minutter ved broåpning.

Her følger noen bilder:


Her bor jeg nå.

En svaiende bro like ved der jeg bor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0