Midtsommer i Snavlund

Jeg lar dette bli et bildeinnlegg!



Her er supermodellen klar for brännboll, ca som slåball i Norge.

Velkomstgrisen opp til loftet på låven.

Her er Hannah klar for premiærebad for året. Det samme var det for min del!

Snavlundas turistattraksjon nr 1.

Ved badeplassen var det også ei huske, den kunne man slenge seg ut i vannet med, om man ville. Jeg prøvde, men fikk det ikke helt til.

Vakre Snavlunda.

Det var for det meste sol, men noen skyer kom framfor under vår badetur.

Søskenparet. Her soles det på en benk.

Her er vi!

Litt øl ble det.

Spesiellt på henne.

Her er jeg i Hallsberg, for å vente på toget tilbake til Gbg.

Første toget var 10 minutter forsinka, men jeg var glad ändå!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätteglad!

2010-06-27 @ 21:10:49
URL: http://cemmla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0