Yxlan

Jeg har vært på Yxlan, og lar dette nok en gang bli et bildeinnlegg.


Ferjene gikk like ved badeplassen. Her er Cinderella på tur til Åland.

Og her er Birka Paradise på tur til en ukjent destinasjon. Den returnerte 2 dager senere.

Vi bada masse, og jeg var badkruka, men av og til også Hannah.

Jeg hjalp til med disken.

Medan Hannah kosta gulvet.

Så gjorde vi pannekaker.

Vi åkte ferge, dog mindre ferge enn de store som passerer badeplassen.

Vi dro på utflukt:

Til Blidö kyrka. (feil vei? Hvorfor?)

Vi åkte bil.

Og mer ferge.

Og vi kjørte på smale veier.

Himmelen var for det meste blå.

Bildet taler for seg.

Gjørmkak. Nam!

Det fylles opp med kake og iskrem.

Dette ble til overs på kvelden, men forsvant fort under frukost dagen etter.

Så var det dax att lämna Yxlan - her i bil på motorveien mot Stockholm.

Og til slutt var vi framme i Stressiga-Stan. Vi spiste, før jeg satte meg på toget for min 8., 9. og 10. time på tog denne uka.

Kommentarer
Postat av: Emma

:)

2010-07-02 @ 21:09:38
URL: http://cemmla.blogg.se/
Postat av: Torgunn

Ooo, gjørmkak! Godt!

2010-07-05 @ 14:08:36
URL: http://trashcansolution.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0