Statoilmackens hemligheter

Hver dag går jeg forbi en Statoil. Den ligger like ved sporvognsholdeplassen, hvor hele 6 ulike sporvognslinjer går fra. Vanligvis er det stille der, samme når jeg går forbi. Idag kom jeg som vanlig med sporvogn 8, fra Korsvägen til Marklandsgatan, går inn på ICA for å kjøpe 3 liter melk, før jeg så begynner på hjemveien. Idet jeg kommer ut fra ICA ser jeg en politibil ved Statoil. Den stod parkert oppå trottoaren, men jeg tenkte ikke mer over det. Så kom jeg bort sånn at jeg så inn mot pumpene på bensinstasjonen, og der er det 2 politibiler til, og masse politi. 
Alle som gikk forbi stirra, og det gjorde jeg også. Hva som hadde skjedd, vet jeg ei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0