Sporvogner

Idag gikk jeg opp klokka 06.00, som vanlig. Eller, vanlig og vanlig. Igår forsov jeg meg, og våkna ikke før 06.40.
Jeg trodde jeg hadde en leksjon klokka 09.00, og tenkte at da er det bra å øve før den, idag også. Tok sporvogn 8 ned, og begynte å øve.
Men etter øvinga så jeg på skjema at leksjonen begynner først neste uke. Jaja, tenkte jeg, og så at neste leksjon ikke var før 13.00. Da kan jeg dra hjem og lage lunsj, istedet for å kjøpe. Hurra! Tok sporvogn 4 til brunnsparken, kjøpte ei skrivblokk, og tok for første gang sporvogn 2 hjem.
Vel hjemme lager jeg lunsj, pytt i panne, spiser og drar tilbake til skolen med sporvogn 8, klar for dagens eneste leksjon.
Klokka er 12.55 og vi er tre stykker spente personer som lurer på hva Musik och Samhälle er for noe.
Men klokka blir 13.00 og ingen lærer kommer. Klokka tikker videre til 13.10 og fremdeles er det ingen lærer å se.
Vi kom fram til at vi fikk gå å spørre Lars, igjen. Han kan fortelle oss at også denne leksjonen er innstillt idag.
Jaja, da kan jeg øve.
Øva i 1 time, og dro så hjem med sporvogn 8 og lagde lassange til middag. Alt for mye i en alt for liten form.
Tok så sporvogn 1 til Axel Dahlströms Torg for å hente en pakke. Mannen i kassa klaga på at jeg ikke hadde svensk personnr. Jeg sa at jeg holder på å fikser det. Fikk henta min pakke, som inneholdt en mobiltelefon som Mona hadde lånt i sommer. Deretter tok jeg sporvogn 8 til skolen for å øve. Rommet jeg hadde booka var opptatt, og jeg har jo ikke hjerte til å kaste ut noen, så jeg fant, utrolig nok, ett annet rom. ("Rummet får endast bookas av studentar med Orgel som huvudinstr" stod det på døra, men jeg har da det!?!)
Så dro jeg hjem med sporvogn 8.
Lang dag, lite gjort, men jeg liker sporvogner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0