ICA Focus

En gang iblandt tar jeg turen til ICA Focus for å handle. Der finnes byens største matbutikk, og det enseste stedet jeg vet om hvor jeg kan få kjøpt min elskede Fjällfil. Idag gikk jeg tom for favorittfilen, så da måtte jeg tilbake dit for å handle.
Det første jeg skulle gjøre når jeg kom inn, var å ta ut penger i minibanken som finnes der. Automaten reagerte litt treigt når man trykka på den, men pengene ble spytta ut. Dog ei for mye penger, desverre. Skulle ta ut 300 kr, og samtlige 300 kr havna på gulvet, direkte fra automaten.
Etter å ha plukka frem alt jeg ville ha, så gikk jeg til kassa og la allting opp båndet, og den nette sum av 162 kr og 50 øre ble vist på displayet. Jeg gav kassørsken 1 hundrelapp og 3  20-lapper, før jeg til slutt putta på 2 kr og 50 øre i myntautomaten. Jeg trodde alt var fint å flott, og gikk så for å pakke ned mine varer. Stussa litt på at jeg ikke fikk kvitering. Så plutselig sier dama at det mangler 50 øre. Ok, jeg sa jeg hadde putta på 2 kr å 50 øre, men putta likevel på en ny 50 øring. Alting ble i orden og jeg fikk ei kvitering, og 50 øre tilbake! Forstå det den som kan!?!

Kommentarer
Postat av: Cissi

:S jag vet inte. Jag vill verkligen ner till dig. Man kanske får lite tid till höstlovet? Hur ser det ut för dig?

kram

2009-09-14 @ 00:19:41
URL: http://cila.blogg.se/
Postat av: Sivert

KOM KOM!!

Jeg tror ikke jeg har noe høstlov, men det ordner seg. Som mitt skjema er nå, så har jeg fri på fredag og begynner sent på mandag, så jeg har jo fri fra 16.00 på torsdag til 15.00 på mandag. Lange helger med andre ord.

2009-09-14 @ 16:15:40
URL: http://senskav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0