Billettkontoll

Idag ble jeg stoppa i billettkontroll, for andre gang. Det var på sporvogna på tur til skolen. De kom på ved Chalmers, akkurat som forrige gang, og ble med ned gjennom tunnelen, til Korsvägen, som forrige gang.
Når jeg hadde kommet til skolen, og øvd litt, så skulle jeg prøve å kjøpe en togbillett, men SJ´s sider funka ikke.
Jeg tenkte som så, at jeg hadde tid til å dra ned til stasjonen for å kjøpe billett der, på en automat.
Jeg gikk på en sporvogn for andre gang den dagen, og det var en ny billettkontroll. Denne gangen ble jeg ikke stoppa da.
Det rare er at Villu, som er fra Estland, og som bor på andre sida av byen enn hva jeg gjør, ble også stoppa i billettkontroll denne dagen.
Det virker som om västtrafik samler opp alle billettkontroller til ca 3 dager i året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0