En dag i fjällfilens verden

Nok en gang var det tomt for Fjällfil, og jeg måtte til pers for å kjøpe. Hemköp på Frölunda Torg var denne gang den utvalgte butikk. Jeg plukka 7 liter, altså 7 pakker med fjällfil nedi vogna mi, og gikk så mot kassa for å betale.
Dagens kassørske hette Kim, og hun stussa litt i det hun slo inn alle sammen. Tilslutt sa ho berre summen, og takka for handelen.
Så skulle jeg til å pakke ned all min fil i poser, og da begynner hun snakke. Hun lurte på om den var god, og spurte hva som er forskjellen på fjällfil og andre typer. Til slutt kom vi fram til at hun skulle prøve den.
Før jeg dro, så sa jeg at jeg skulle komme tilbake å spørre om hun syntes den var god.

Kommentarer
Postat av: Emma

Yey en ny kompis! ;)

2009-10-06 @ 23:38:05
URL: http://cemmla.blogg.se/
Postat av: Ingri

ka e fjellfil fernå da?

2009-10-11 @ 18:27:40
Postat av: Sivert

"Fil" i stort er som Kefir og kulturmelk.

Men her i Sverige er det en stor greie med å spise det til frukost, og fjällfil er min favoritt. Fjällfilen er mye tjukkere enn annen fil.

2009-10-17 @ 00:57:02
URL: http://senskav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0