Rekorder

Dagene mine er ganske like, sånn egentlig. Jeg står opp klokka 05.00, for så å gå eller ta buss til jobb, avhengig av været. Så er jeg på jobb til ca klokka 14.30. Så går jeg hjem, sover litt, ser litt TV, for så å gå å legge meg.
Enkelte dager er jo planen å spille, men idag ble det ikke. Ole Richards familie kom på besøk, så da hadde vi ingen gitarist. 
Det er Christina, Ole Richard og jeg som spiller folkemusikk på gamle bybro ved pent vær, ved regn øver vi oppe på Steinberget. Forrige onsdag stod vi i 1,5 time og tjente 850 KR! Det var kung.

På jobb er alt som vanlig, Vi er for få, og ting tar mye lengre tid enn hva det skal ta. Trist. Tirsdag satte gjestene rekord i å komme for seint å be om ting. Frustrasjon på høyt plan. Og i dag hadde vi 215 gjester, det er også ny rekord.

I morgen skal vi spille, eller som Christina sa, vi måste spela. Vi har ingen pengar kvar.
I og med at det er olavsfestdager så tror jeg det er ekstra mye folk i byen, og det er jo bra.

Bilder får komme når jeg er inne i en fotoperiode igjen. Det er jeg ikke nå, men når jeg får lønn, så skal jeg kjøpe noe nytt utstyr, så da kan det fort bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0