Unskyld, men har dere mat?

"Unskyld, men har dere mat?" spurte gjesten.
"Joda, det har vi vettu. Den står jo her", Svarte jeg.
"Jeg ser den ikke", responderte gjesten brutalt.
"Synd for deg", tenkte jeg.



Snart er jeg ferdig på jobb. 2 vakter igjen! Hurra!
Nå er det på tide å blogge litt om noen gjester.

Minst 3 ganger hver dag kommer det gjester og spør etter ting de ikke finner. Salt bruker å være en sånn ting. Gjesten har akkurat tatt seg et kokt egg, vil gjerne ha salt på egget, men finner ikke saltet.
"Unskyld, har derer ikke salt?" 
-Joda, svarer jeg. Det står her rett framfor de kokte egga.
Etter det svarer ikke gjesten noe, da vedkommende er litt flau over å ikke ha sett det når vedkommende henta egg.
Ellers er har vi gjester som SKAL og MÅ ha appelsinjuice. Det har vi i tre ulike utgaver på tre ulike steder. Når det er tomt i dispenseren, så sier jeg at vi har 2 andre produkter som også er appelsinjuice, men det går ikke å ta av dem. Gjesten skal ha av dispenseren...
Om jeg skulle få et mareritt, med scener fra jobben, en natt, så vil en gjest garantert være med i drømmen. Vedkommende ville da spørre, med ca Bodø-dialekt; 
-Har dokker ikkje nå meire beiken?
-Skal ikke juicepressmaskina fungere?
-Sei mæg, e det ikkje mjølk å få her?

Grøss. Melk var vi faktisk ikkje tomme for heller. Det var bare nok en gjest som ikke fant den, da dispenseren er gjemt borte ved kaffemaskina.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Skönt att sluta snart eller? =D

2009-08-14 @ 18:26:10
URL: http://cemmla.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja vad roligt med party på pressbyrån! =D Jag kommer! Säg till om tåget är försenat eller något bara, en annan klarinettist kommer med flygbuss till mig strax efteråt. Lycka till på din sista vakt.

2009-08-15 @ 00:15:27
URL: http://cemmla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0