Korte sommere

Jeg har endelig innsett at det er under 1 uke igjen av min jobb. Jeg har 3 vakter til, så er jeg ferdig.
Neste lørdag klokka 2230 går jeg hjem. Om ei uke vender jeg nesen mot Snåsa, er så der et par dager, før jeg flytter til Gøteborg. Der skal jeg flytte inn. Til å begynne med, vet jeg ikke hvor, men fra 1. september har jeg fått en leilighet på Götaplatsen, mitt i Gøteborg.
Sommer har gått mye fortere enn hva jeg hadde trodd. Trudde jeg skulle være her i en evighet, men nå er den altså over.
Når jeg tenker tilbake til sommeren i fjor, så mener jeg å komme på at den var sykt lang, men det kan hende det bare er i ettertid og ikke mens den stod på.
Jeg husker ikke.

Nå skal jeg vekke Marte og lage frokost til henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0